Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng -Customer Service Team Leader

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: 20 triệu - 30 triệu
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 250

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 1 - 2 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Giám Đốc và Cấp Cao Hơn

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

Customer service team leader is responsible to manage process of call-center based customer service related to consumer finance business. CS team lead reports to Customer Service Supervisor.

- Manage team of over 10 inbound and outbound agents
- Ensure client data is protected from the public and secured against fraud by enforcing access rights and verification levels
- Collaborate with heads of other units to develop best practices for successful banking operations
- Monitor random calls to minimize errors, improve quality and track operative performance of each agents
- Support team to Handle more complex customer complaints and create best practices for all team members
- Make daily and weekly reports on team performance and report to line managers
- Build team culture that all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
- Follow closely with QA&QC team to build and bring most effective call center process
- Work closely and quickly with Software Vendor to fix Call center system’s issues and make quick solutions to guide team members followed as issues happen.

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

* Background
- University degree
- 2 years of experience in operations of banking or finance industry
- 1 year of experience in managing team of over 10 officers
* Skills
- Strong organizational skills and ability to multitask
- Ability to work independently with little or no supervision
- Good knowledge of customer relations
- Financial services specific customer service experience preferred
- Good knowledge of both Loan and Credit Card product.
- Vietnamese fluent, English communicative
- Can work in shift and flexible time

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: Tòa nhà TPBank, 57 Lý Thường Kiệt, phường Trần Hưng Đạo

Hạn nộp hồ sơ: 01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE