Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Senior Customer Service Executive

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: 10 triệu - 15 triệu
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 141

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

As the Senior Customer Service Executive, you will:
- Effectively manage large amounts of incoming calls, and tickets without compromising on service standards
- Identify and assess customers’ needs to achieve excellent service standards and maintain high customer satisfaction
- Handle disputes, complaints and provide appropriate, timely and realistic solutions within the time limits
- Monitor and provide feedback to the representatives for performance improvements
- Carry out team meeting and actively participate in weekly meetings when necessary
- Support Team leader build sustainable relationships of trust through open and interactive communication

Quyền lợi được hưởng

- Professional and active working environment
- Laptop provided
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws

Yêu cầu công việc

- Preferable over 1 year of experience with e-commerce or logistics industry
- Customer-first attitude and ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively. Knowledge in courier service operations is an advantage.
- Good communication and interpersonal skills.
- Good level of computer literacy
- Prior experience with a start-up, customer service, good English will be a huge plus

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: 215 Ma lLo, Binh Tri Dong A, Binh Tan district, HCMC

Hạn nộp hồ sơ: 17/04/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE