Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Operations Manager

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 85

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Thực tập sinh

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

• Primary responsibility is to drive better guest experience and ensure adherence of OYO processes
• Inspect properties to ensure adherence to OYO standards
• Take measures to prevent revenue leakage for OY
• Handle guest escalations and ensure a delightful experience for OYO guests
• Train hotel staff on best practices for guest interactions as well as using OYO systems
• Ensure high visibility for OYO brand at the property site and notify central team if OYO brand is hampered
• Provide inputs to central team on the appropriate pricing of the property

Quyền lợi được hưởng

- Company s Policy

Yêu cầu công việc

• 3-5 years of high quality experience in operations, preferably in hotel management
• High degree of ownership, roll-up-your-sleeve attitude & willingness to get task completed
• Willingness to be available for guests whenever required
• Comfortable working in early-stage, cross-functional setups requiring the candidate to collaborate with multiple teams locally as well as globally

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: Chưa cập nhật

Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE