Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Nhân Viên Hành Chính Tiêu Thụ (Sales Clerk)_Tạm Thời 6 Tháng

Địa điểm tuyển dụng: Khánh Hòa
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 295

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 2 - 5 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân

Số lượng cần tuyển: 0

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

To support Sales Team in administration works to make sure that Sales activities go smoothly

- Assisting sales teams in preparing outlet promotion letters to reduce the paperwork for them.
- Raising OSR (Outlet Sponsorship Requisition) for sales team to help them to raise contract after getting approval from sales managers
- Recording signage & gratis beer issue to support Supervisor to make reports
- Updating data reporting for making Sales Promoters salary
- Collecting data to support Supervisor to make report
- Checking and requesting cartridge for photocopier, fax,and paper used within Sales Section to ensure office servicesre in good condition.
- To do payment for Office supplies for settling all debts in advance.

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

- University/College graduate in Business Administration/ Accounting…
- At least 2-year experience in Sales Admin role.
- Good communication, planning and organizing, interpersonal skills
- Reliable, accurate, impartiality
- Conversant with spoken and written English
- Good office skills (MS office, filing…).

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: KCN Mỹ Tho , Thành phố Mỹ Tho , Tiền Giang , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ: 01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE