Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng It Helpdesk

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: 10 triệu - 15 triệu
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 138

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 0 - 1 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

* SCOPE OF WORK
- Supporting and internal employees of CGV organization with requests coming via, emails and ticketing system, phone calls
- Identifying, researching, and resolving users issues with windows & mac workstations and its software (e.g. Office 365) by using administration tools (remote support).
- Informing users by explaining procedures, answering their questions and providing them service information.
* Responsibilities:
- Offer technical support for Windows systems and internal applications both IT support via phone and on site
- Handling the technical issues that can appear with the operating systems/internal applications
- Testing and fixing faulty equipment
- Logging and keeping records of user request in Service Desk system
- Assign Service Desk ticket to appropriate technician/team
- Support to manage IT Asset

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

- MCSA
- Minimum 6 months experience in IT or customer support
- Fluency in English
- Bachelor Degree in a technical/computing area
- Customer Service mindset is required

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: 163 Phan Đăng Lưu, phường 1 , Quận Phú Nhuận , Hồ Chí Minh , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ: 01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE