Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng [HCM] Client Service Officer

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 154

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

- To deliver excellent client service and advice to customers for their daily transactional enquiries, investigation, complaints and other service -related issues.
+ Handling incoming/outgoing customer calls and email: ensure customer calls/emails are well managed in a timely manner.
+ Proactively communicate and cooperate with related departments: Operations, RMs, TBSD… to handle customer enquiries.
+ Keep the customer up to date with the progress of any enquiry or complaint.
+ Internet Banking service support: queries and maintenance.
+ Handling Incoming fax application and call back confirmation.
+ Advise customers about bank forms and document checklist.
- Actively identify opportunities to improve overall service for customers.
- Perform other duties assigned by Head of Department and Team Leader.

Quyền lợi được hưởng

- bonus

Yêu cầu công việc

- Strong education background with at least a Bachelors degree.
- Preferable on understanding of Local regulations, bank products and services.
- Good communication skills.
- Fluent Japanese, Vietnamese & English.
- Strong time management and ability to work under pressure.
- Strong interpersonal skills and able to work independently.

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: 20th Floor, E Town Central - 11 Doan Van Bo, Ward 12, District4

Hạn nộp hồ sơ: 16/05/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE