Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng [Hai Duong] Customer Service Manager Up to 1500 $ - Urgent

Địa điểm tuyển dụng: Hải Dương
Mức lương: Trên 30 triệu
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 147

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Thực tập sinh

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

Working location: Hai Duong Office (located in Tan Truong Industrial Zone, Cam Giang district, Hai Duong)
* Operating the customer service department:
- Build up the organizational structure of the department to meet the tasks and objectives of the department and company.
- Establishment objectives of service quality, productivity, efficiency, and improvement allocated to the department. Periodically assess the accomplishment of the goals of subordinate employees.
- Control and guide solutions to achieve goals. Control and adjust objectives in a timely and appropriate manner according to the actual situation.
* Services Quality Management:
- Ensure optimization and efficiency of available resources.
- Communicate with customers to understand customer’s service needs.
* Financial control:
- Control and ensure that operating costs is managed in accordance with annually approved budgets.
- Control revenue reconciliation, confirmation from customers, ensure correct, sufficient and timely collection of services provided. Check and send the report to board of directors as required
* Management, training, human resource development:
- Planning training, staff rotation and guiding the implementation of multi-skill training for employees.
- Manage and develop staff to optimize existing human resources. Overall orientation and support for self-development
* Other jobs will be assigned by the boss.

Quyền lợi được hưởng

- Thưởng 3 lần/năm
- Khám sức khỏe định kỳ, tham gia BHXH, BHYT, BH tai nạn, BH thất nghiệp
- Có xe đưa đón từ nội thành Hải Dương

Yêu cầu công việc

* Education:
- Graduated from University.
* Experience:
- 03 years of working experience in the same position at the Logistics company;
* Skill:
- Understand about logistics, supply chain.
- Communicated in English fluently;
- Negotiation skills,
- Problem solving and decision making skills;

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: Phòng 805, tầng 8, tòa nhà HITC, số 239 đường Xuân Thủy, Cầu Giấy, Hà Nội

Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE