Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Guest Relation Supervisor/ Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng

Địa điểm tuyển dụng: Đà Nẵng
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 113

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 2 - 5 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Chứng chỉ

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Hợp đồng

Chức vụ: Giám Đốc và Cấp Cao Hơn

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

- The Guest Relations Supervisor is responsible for assisting the Guest Relations Manager in Guest Relations daily operation works while providing attentive, courteous, and efficient service to all guests, prior to arrival and throughout their stay, and maximizing room revenue and occupancy

-Welcome and check-in all guests according to established procedures

- Coordinate with concierge for arrival time to do the pickup VIP guest with Hotel transportation.

-Review and prepare all daily arivals, allocating best available rooms according to VIP status, room rate charged, and guests requests

- Double check the accuracy of all work performed by Guest Relations Officers and Club Service Agents during and at the end of work shifts

-Balance all the daily posting transactions and ensure monies collected are banked in to the General Cashiers safe at the end of each shit

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

- Be familiar with all room types, benefits that would be required for the performance of the daily job function

- Well grooming and good knowledge of local areas/ places of interest, shopping, etc.

- Have a pleasant and smiling personality

- Be able to work shifts according to the duty roster

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: Tổ hợp Giải trí và Du lịch Cocobay Đường Trường Sa, tổ 53 Tân Trà, phường Hòa Hải , Quận Ngũ Hành Sơn , Đà Nẵng , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ: 01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE