Chi tiết tuyển dụng

Tin xác thực Lượt xem: 162

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 0 - 1 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

* Efficient & high quality implementation of sales and customer care at the centre.
- ECs are responsible for sales of an area given by CMs and for customer care to all internal and external customers.
* Reporting
- At all time ECs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.
* Communication
- Communicate well with other ECs and staff from other departments in the centre including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
* Continuous Improvement
- Identify opportunities to develop, improve and add value to Apollo’s Centre
- Operations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.
* Centre and Customer Relations (CR) Support
- Supporting the overall operation of your centre and the activities of the CR
department.
* Other duties assigned by the Centre Manager.

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

- Vietnamese national.
- Holder of Bachelor’s degree preferably in Foreign Languages or Foreign Trade
- Be proactive, interpersonal, detail-oriented.
- Excellent written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
- Proven selling and persuasive skill.
- Computer literacy – MS office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: 58 Pham Ngoc Thach , Quận 3 , Hồ Chí Minh , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ: 01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE