Cập nhật hôm nay! 30.196 việc làm mới hôm nay trong 56.000 việc làm đang tuyển dụng BẤM XEM NGAY!Bấm xem ngay

Chi tiết tuyển dụng

Tin xác thực Lượt xem: 122

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 0 - 1 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

* Efficient & high quality implementation of sales and customer care at the centre.

- ECs are responsible for sales of an area given by CMs and for customer care to all internal and external customers.

* Reporting

- At all time ECs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.

* Communication

- Communicate well with other ECs and staff from other departments in the centre including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.

* Continuous Improvement

- Identify  opportunities  to  develop,  improve  and  add  value  to  Apollo’s  Centre

- Operations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.

* Centre and Customer Relations (CR) Support

- Supporting  the  overall operation  of  your  centre  and  the  activities  of  the  CR

department.

* Other duties assigned by the Centre Manager

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

- Vietnamese national.

- Holder of Bachelor’s degree preferably in Foreign Languages or  Foreign Trade

- Be proactive, interpersonal, detail-oriented.

- Excellent written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese

- Proven selling and persuasive skill.

- Computer literacy – MS office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ:58 Pham Ngoc Thach , Quận 3 , Hồ Chí Minh , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ:01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE