Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Services Assistant (Temp. 8 Months, Outsourced Contract)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: 7 triệu - 10 triệu
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 187

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 0 - 1 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian tạm thời

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

- Handle and process customer orders, inquiries and questions, according to internal processes and work instructions.

- Receive and handle customer complaints, monitor and evaluate the resolution process, in consultation with relevant stakeholders.

- Track and monitor customer orders, inquiries and complaints in the customer service systems, according to key indicators (e.g. service level, costs).

- Uses TPM methodology and Customer Value Pillar as tool-kits for continuous improvement.

- Administer and document customer orders, inquiries and complaints (e.g. enter data into standard company systems), in accordance with established procedures.

- Identify and exploit cross- and up selling opportunities with existing or new customers and/ or forward these to Sales Representatives or Account Managers.

- Coordinate and supervises activities in assigned team, in line with commercial guidelines and procedures.

- Focus on safety, support business continuity within Customer Service.

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

- Ability to effectively work cross-functionally

- Ability to think both on strategic and operational level

- Experience of working directly with Customers

- Strong listening skills

- Local language + English both oral and written preferred.

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: KCN Mỹ Tho , Thành phố Mỹ Tho , Tiền Giang , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ: 01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE