Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Service Team Leader

Địa điểm tuyển dụng: Đà Nẵng
Mức lương: Trên 30 triệu
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 90

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Thực tập sinh

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

- Working with customers who are students, lecturers, business partners at home and abroad (USA, Europe, Thailand, Singapore ..)
- Receive, coordinate and handle complaints/inquiries of tens of thousands of students or lecturers participating in programs
- Develop and coordinate activities of international Customer Care projects
- Coordinate with relevant departments to solve the problems received
Benefit
- Income up to 30 million / month.
- Receive intensive training, black belt training through 20 training courses from company leaders
- Experience 3 positions in 12 months with 5 products in 6 countries.
- A clear promotion roadmap, rated for the salary increase of up to 50-80% / year, up to twice a year.
- Become an international customer care expert or leader in 1-2 years
- Practiced coordination skills & partner management: University, Embassy, local government agencies

Quyền lợi được hưởng

- On the job training
- Parking cost, pay raise once a year

Yêu cầu công việc

- Age: Age from 22-27. Graduated from University or above.
- Priority for candidates who have experience in customer service or related to training for 1 year
- Good time management skills, good English communication skills
- Withstand high pressure in work, careful, meticulous.
- Ability to work independently, creative thinking.
- Proficient in office software (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), and applications from Google

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: Hanoi

Hạn nộp hồ sơ: 09/02/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE