Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Service Supervisor

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 149

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

The CS Supervisor is responsible for the Inbound team in Shopee Call Center. The following consists of the responsibilities of a CS Supervisor:
- Support the Customer Service Manager (CSM) in achieving business goals.
- Manage the day to day operations within the customer service team including process escalations, quality checking, and staffing needs.
- Build team spirit for a team with 15 members
- Process designer
- Continuously implement new or innovate existing processes to improve KPIs, Customer experiences, Efficiency performance.
- Support to develop the training plan for new CSRs and maintain continuous training for existing CSRs.
- Assist CSRs in exceeding customer expectations through excellent customer service.
- Provide regular, transparent feedback and reporting on CSR performance to the CSM.
- Forecasting the volume of workload daily & peak period and design plans to overcome the backlogs but still maintain good KPIs
- Fining the gaps in process and offering the best solutions to maximize capacities and resources for improvement
- Identify risks and provide immediate action plans during the sudden incident
- Coordinate with other teams/ departments to achieve companys business goals

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13 và bonus
- AON

Yêu cầu công việc

- Proficiency in English and Vietnamese.
- Minimum 1.5 years of experience in supervisory role (CSAT, CQM, SLAs...)(specialized in Call Center).
- Goal better, data-driven, self-motivated leader, can-do attitude, open and supportive mindset
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good at data and report to control backlogs & performance.
--
For more information: https://careers.shopee.vn/

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: Tầng 17, Tòa nhà Saigon Center 2, 67 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Hạn nộp hồ sơ: 06/01/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE