Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Service Supervisor (Forwarder)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 60

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 2 - 5 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Chứng chỉ

Số lượng cần tuyển: 1

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Giám Đốc và Cấp Cao Hơn

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

- Operations Tasks: follow the shipments & take care relevant parties (customs, agent, vendors,..), deal with troubles, claims if happened.
- Pricing Tasks: check buying rates & services from local vendors & overseas agents to support Sales Team & Agent System
- Overseas Agent & Vendor Development: look for new overseas agents & take care current agent systems
- Management Tasks: manage docs team, ensure all operations following SOP, company procedures & policies.
- Other duties as required

Quyền lợi được hưởng

- More opportunities for gaining more welfare, commission, and higher position
- Join inside & outside training courses & company annual tours
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits

Yêu cầu công việc

- 01 female staff – age range 26-35 years old.
- At least 3 years of experience in forwarding, logistics, import & export company, 1 year experience in the same position (Customer Service Supervisor) - Freight forwarding knowledge.
- Use good English (especially writing) - Good skills in communication, problem solving, time-management, multi tasks management.

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: 196/1/29 Đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình

Hạn nộp hồ sơ: 14/12/2018


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE