Chi tiết tuyển dụng

Tin xác thực Lượt xem: 187

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 1 - 2 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Nhân viên

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

* Efficient & high quality implementation of customer care at the centre.
- CSOs are responsible for customer care to all internal and external customers.
* Reporting
- At all time  CSOs  should  know  and  be  able  to  report  on  all  aspects  of  the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.
* Communication
- Communicate well with other CSOs and ECs and staff from other departments in the centre including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
* Continuous Improvement
- Identify  opportunities  to  develop,  improve  and  add  value  to  Apollo’s  Centre
- Operations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.
* Other duties assigned by the Centre Manager.

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

- Vietnamese national.
- Holder of Bachelor’s degree preferably in English or Foreign Trade
- Be proactive, interpersonal and detail-oriented.
- At least one year experience in the same position in FMCG companies is an advantage (regardless of industry).
- Excellent written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
- Proven selling and persuasive skill.
- Computer literacy – MS office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: 58 Pham Ngoc Thach , Quận 3 , Hồ Chí Minh , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ: 01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE