Cập nhật hôm nay! 30.196 việc làm mới hôm nay trong 56.000 việc làm đang tuyển dụng BẤM XEM NGAY!Bấm xem ngay

Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Service Manager (~$2000, English Fluency)

Địa điểm tuyển dụng: Hải Phòng
Mức lương: Trên 30 triệu
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 97

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 5 - 10 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Thực tập sinh

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

The Customer Service Manager will provide strategic leadership and direction for the delivery of pre- and post-sales services and support to clients/customers. This position will manage all facets of customer retention including participating in the resolution of customer concerns and defining and developing a customer contact strategy.
* Job Responsibilities:
- Analyzes operational processes, escalation procedures and performs training needs assessments for identifying opportunities for service delivery improvements and value add to the customer/clients.
- Liaises between customers and manufacturing, field service, order processing and accounting to resolve status, production, delivery and billing inquiries.
- Develops and manages return materials authorization processes for ensuring customer returns, exchanges, service and repairs are done with speed and accuracy and all client/customer service delivery issues are resolved.
- Develops customer service department procedures.
- Selects, develops, and evaluates personnel to ensure the efficient operation of the function.
- Manages special projects and other duties as assigned.

* Benefit:

- Overtime Claim: 150% Weekdays, 200% Weekends
- Shultle Bus from Hai Duong City or Hai Phong
- Having 3 meals/day if OT
- 13th Salary + Good Insurance Packages
- Probation Time: 100%
- Opportunity to be train oversea

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree with major of Business Administration, Foreign Languague (of English and Korean), Trading, Social Sciences, Marketing, Customer Service.
- At least 7 years in Service/Manufacturing Industry and 2 year experience in management level
- Corporate customer service experience is preferable.
- Execellent English (essential)
- MS Office Fluency

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ:Khu đô thị Thiên Đường Bảo Sơn , Huyện Hoài Đức , Hà Nội , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ:01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE