Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Service Leader

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 123

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

• Managing large amounts of incoming call, other customer’s inquiries from website, email, social pages…
• Handling customer contacts, providing appropriate product, system, solutions for customers; Following up to ensure customer satisfactions.
• Keep records of all customer interactions on CRM/ Data file; process customer data and all support tickets.
• Processing and transferring Lead to right functional departments, following and quantifying lead.
• Follow communication procedures, guidelines and policies.
• Making happy call and customer’s satisfactions surveys by email/ out-coming call
• Manage & analyst call
• Other tasks required by Line Manager.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive bonus
- Health Insurance
- Trainning

Yêu cầu công việc

• Bachelor/College in marketing or Constructions
• At least 2 years of relevant experience in customer service and contact center, preferably in building material industry.
• Technical expertise with CRM, contact center and analytical systems.
• Comfortable in multi-tasking and meets with deadlines whenever required
• Proficient in MS Office and CRM System
• Has initiative and drive to constantly review and enhance workflows of section to maximize operational effectiveness
• Strong in data analysis
• Digital Marketing knowledge is preferred

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: 20th Floor, E Town Central - 11 Doan Van Bo, Ward 12, District4

Hạn nộp hồ sơ: 16/01/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE