Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Service Executive

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 92

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

• To handle and follow up customers order. To response and ensure the customer enquiries and requests are addressed in a timely manner
• To coordinate with sales team, other internal teams, suppliers to ensure the product quality and customers’ requirements are met
• To handle customer complaints according to the Company procedures and service standard.
• To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the customers and to maintain updated customer profile information
• To proactively share among team members on new product / system knowledge and on lessons learnt from the mistakes to improve quality of the whole team
• To assist and back up other team members and provide supports and report to Supervisor

Quyền lợi được hưởng

- Bonus
- Shuttle bus

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s degree.
• 1-2 years related experience. Lead experience preferred.
• Strong written, verbal skills in English (Japanese/ Chinese/ Korean is an advantage)
• Understanding of applicable computer systems, such as Microsoft Office, Lotus Notes, and function specific software.
• Excellent customer service skills.
• Strong presentation experience and skills.

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: ​Lot E01 Trung Tam Road, Long Hau IP, Can Giuoc, Long An, Vietnam

Hạn nộp hồ sơ: 14/02/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE