Cập nhật hôm nay! 30.196 việc làm mới hôm nay trong 56.000 việc làm đang tuyển dụng BẤM XEM NGAY!Bấm xem ngay

Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Service Executive

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 70

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

• To handle and follow up customers order. To response and ensure the customer enquiries and requests are addressed in a timely manner
• To coordinate with sales team, other internal teams, suppliers to ensure the product quality and customers’ requirements are met
• To handle customer complaints according to the Company procedures and service standard.
• To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the customers and to maintain updated customer profile information
• To proactively share among team members on new product / system knowledge and on lessons learnt from the mistakes to improve quality of the whole team
• To assist and back up other team members and provide supports and report to Supervisor

Quyền lợi được hưởng

- Bonus
- Shuttle bus

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s degree.
• 1-2 years related experience. Lead experience preferred.
• Strong written, verbal skills in English (Japanese/ Chinese/ Korean is an advantage)
• Understanding of applicable computer systems, such as Microsoft Office, Lotus Notes, and function specific software.
• Excellent customer service skills.
• Strong presentation experience and skills.

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ:​Lot E01 Trung Tam Road, Long Hau IP, Can Giuoc, Long An, Vietnam

Hạn nộp hồ sơ:14/02/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE