Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Customer Service Advisor, Frontline

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 152

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

• Accept and register bookings for company services
• Offer alternatives to customers and potentially turn information calls into sales leads or identify other additional value added services to customers when opportunities arise during the course of interaction.
• Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices.
• Enhance service experience in the company by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands

Quyền lợi được hưởng

- Monthly incentive
- Health insurance package
- Competitive salary

Yêu cầu công việc

• Ability to work in shift
• Expected years of experience: (Minimum): 2 years experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable)
• Experience working in teams
• Expected Educational Qualifications: College or University Degree (preferable) or Diploma
• Typing skills (at least 30 wpm preferable)
• Telephone skills (excellent)
• Conflict resolution skills (excellent)
• Technical Skills (Telephone and Order Booking systems preferable)
• Communication skills - spoken and written (excellent)
• Negotiation and interpersonal skills (excellent)
• English skills – verbal and written (good)

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ: 6 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District, HCMC

Hạn nộp hồ sơ: 05/04/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE