Cập nhật hôm nay! 30.196 việc làm mới hôm nay trong 56.000 việc làm đang tuyển dụng BẤM XEM NGAY!Bấm xem ngay

Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Assistant Sales Manager ( Department Store Channel)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 48

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: 2 - 5 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cử nhân

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

- Be responsible for shop channel’s target.
- Make monthly sales plan to push turnover.
- Give out sales strategy to develop the channel.
- Control and organize special programs.
- Control budget and expense of channel
- Make relating reports, especially sales analysis report
- Update daily sales and database related.
- Set-up System for Monthly Promotion and ASB/Activities nationwide
- Send announcement & allocation of monthly promotion to shops nationwide
- Send order products and & special promotion program to SCM nationwide
- Stock order and allocate/transfer nationwide
- Make monthly report settle of promotion program after closing sales date
- Do report of testing products nationwide
- Build up SOH (stock on hand) master list to ensure a healthy stocks (nationwide)
- Do analysis and specific reports by DS manager request (Sales focus)
- Plan and conduct Shop Activities monthly and tracking results nationwide
- Stationery ordering monthly nationwide
- Working record/OT monthly nationwide
- Parking Fee record monthly nationwide
- Register with Department of Industrial and Trade monthly (for HCM and send hard copy to Province)
- Working with Supplier for printing/ordering/POSM
- Working with Department Store to inform Promotion or registration
- Settle Expense
- Event/Closing/New Opening preparation
- Another tasks assigned by Sales Manager daily/weekly/monthly/quarterly

Quyền lợi được hưởng

Yêu cầu công việc

* Education background:
- High School with Experience/College/University
* Skill:
- Communication, sales
- System deep understanding to adapt quick action for pushing Sales by activities
- Stock understanding to allocate/transfer and build up the SOH to make sure stock healthy and increase Sell-through.
- Microsoft Office (Word/Excel/PP)
- Data analysis
* Character:
- Dynamic, hard working and enthusiasm.
* Experience:
- Retail, Stock control, Sales Activities focus
* Knowledge:
- Sales/MKT/Administration
* Others:
- Male/Female, from 30 years old.

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ:Lầu 3A, Tòa nhà Empress.138-142 Hai Bà Trưng, Đa Kao , Quận 1 , Hồ Chí Minh , Việt Nam

Hạn nộp hồ sơ:01/01/1970


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE