Cập nhật hôm nay! 30.196 việc làm mới hôm nay trong 56.000 việc làm đang tuyển dụng BẤM XEM NGAY!Bấm xem ngay

Chi tiết tuyển dụng

Tuyển dụng Assistant Manager, Compensation Management (PD)

Địa điểm tuyển dụng: Hồ Chí Minh
Mức lương: Thỏa thuận
Email:
SĐT:
Tin xác thực Lượt xem: 116

Thông tin tuyển dụng nhanh

Kinh nghiệm: Chưa có kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Không yêu cầu

Số lượng cần tuyển: 0

Ngành nghề:

Hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu


Mô tả công việc

1. Support partners with documents & processes
- Coordinate with partners & internal departments to prepare the contract, annex, operations process, sales process…
2. Enhance/adjust system for appropriate with business features of each partner
- Coordinate with internal departments to prepare infrastructure for sales scheme of each project
- Coordinate with internal departments to prepare infrastructure to develop new products, new procedures…
3. Consolidate monthly commission report for partners
- Coordinate with internal departments to reconcile monthly commission payment for partners
4. Handle inquiries & complaints from partners
- Coordinate with internal departments to solve the complaints for partners
5. Provide solution to handle complaint for partner
- Coordinate with internal department to review & proposes solution to handle complaint for partners, ensure to maintain the win-win relationship between Manulife & partners
6. Manage commission / bonus data
- Manage commission / bonus data for partners & sales team. Perform the report as Manager’s request.
7. Response /recalculate deduction
- Coordinate with internal departments to response/recalculate for sales team about the deduction
8. Support colleagues to fulfill their tasks
- Coaching & training staffs to ensure for their best performance
- Monitor & manage staff’s performance to support timely
9. Propose initiatives to create efficiency
- Suggest ideals, initiatives, procedures to build up professional, automation working environment
10. Other assigned tasks
- Back up for Colleagues
- Perform other tasks when assigned by direct management

Quyền lợi được hưởng

- 13th payment
- Company van provided to all employees

Yêu cầu công việc

- University Degree
- At least 4-5 working year in customer service
- Customer Orientation
- Bias for action
- Interpersonal sensitivity
- Concern for order and quality
- Leadership & Teamwork
- Continuous Improvement Orientation
- Flexibility
- Development & Learning Orientation

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yêu lý lịch

- Đơn xin việc

- Các giấy tờ liên quan

Thông tin liên hệ

Người liên hệ:

Địa chỉ:Hà Nội

Hạn nộp hồ sơ:30/01/2019


Giới thiệu về Công ty


Việc làm tương tựViệc làm tương tự

QR CODE